Optimaliseer jouw sneaker website met LeadBot

LeadBot begroet je bezoeker, laat de belangrijkste knoppen zien en verlaagt de drempel om contact op te nemen. Optimaliseer net als onder andere SneakerAsk, SnrKickz en KeepItSneaker jouw website met LeadBot. LeadBot inzetten op jouw website? Start 30 dagen gratis.

Start 30 dagen gratis!

Deze sneaker platformen gaan je al voor!

Websitebezoekers omzetten naar leads

Bezoekers op jouw website komen met een bepaald doel. LeadBot zorgt ervoor dat een websitebezoek beter is én dat bezoekers worden omgezet naar leads. Door de inzet van LeadBot ga jij nóg meer resultaat behalen met digital marketing.

Méér dan leads

Je zet jouw websitebezoekers op een prettige manier om in leads, maar er is meer dan dat. Je zorgt ook voor overzicht in de leads door ze direct door te sturen naar de juiste afdeling. Dit zorgt voor meer rendement, verbinding en efficiëntie.

Gemaakt voor online marketeers

LeadBot is ontwikkeld vanuit de ervaring van online marketeers. Vanuit die expertise is er een SaaS-tool ontwikkeld die echt het verschil maakt. Daardoor sluit LeadBot aan bij het leveren van leads en de juiste opvolging daarvan. Het is eenvoudig te installeren én heeft tegelijkertijd ontzettend veel mogelijkheden.

Bekijk hier voorbeelden uit de branche

JHP Fashion & LeadBot
Snrkickz mockup
SneakerAsk Leadbot
mockuuups-iphone-15-pro-mockup-on-a-white-modern-table

Gratis LeadBot testen op jouw sneaker website?

1
Aanmelden

Meld je gemakkelijk aan via de onderstaande knop aan.

2
Je eigen LeadBot omgeving

Je hebt nu je eigen LeadBot omgeving aangemaakt. Hier kun je een LeadBot aanmaken en live zetten!

3
Ontvang meer leads & klanten

Wij controleren altijd even jouw LeadBot, zodat je zeker weet dat de LeadBot goed is ingesteld. Vragen? Stel ze gerust.

Start 30 dagen gratis

volledig vrijblijvend!

Hoe JHP Fashion LeadBot heeft ingezet

Met de inzet van LeadBot worden online bezoekers op een persoonlijke manier begroet. Vervolgens toont JHP Fashion binnen LeadBot de meest gestelde vragen en kan men via de knop ‘Ik heb een vraag’ op een heel laagdrempelige manier contact opnemen met de klantenservice. Daarbij heeft de bezoeker de keuze om via WhatsApp of e-mail contact op te nemen.

Naast het tonen van LeadBots op specifieke pagina’s maakt JHP Fashion slim gebruik van condities op basis van dag en tijd. Op die manier wordt er automatisch een andere tekst ingeladen binnen het WhatsApp venster.

  • Druk telefonische klantenservice verlaagd: bezoekers geven sterk de voorkeur aan contact via WhatsApp. JHP Fashion heeft WhatsApp for Business op meerdere PC’s geïnstalleerd, waardoor aanvragen netjes verdeeld worden onder meerdere klantenservice medewerkers.
  • Positieve klantreacties: JHP Fashion ontvangt zeer veel positieve reacties vanuit klanten. Klanten ervaren online dezelfde persoonlijke service als in de winkel, omdat ze via WhatsApp persoonlijk advies krijgen over producten.
  • Boost in positieve reviews: nadat een bezoeker via LeadBot netjes is geholpen door de klantenservice, vraagt JHP of de bezoeker een review achter wil laten. Omdat de reacties vanuit klanten na het persoonlijk contact positief zijn, zorgt dit voor een boost in het aantal positieve reviews.
  • Verhoogde verkoop en minder retouren: door het laagdrempelige contact en het snel tackelen van vragen verkoopt JHP meer. Tegelijkertijd verlagen ze het aantal retouren omdat mensen nu vaker direct de juiste maat bestellen.

0

Aanvragen via WhatsApp

0

Aanvragen per e-mail

0%

Stijging in het aantal verkopen

0%

Stijging in het aantal reviews

0%

Stijging in de review scores

0%

Daling in het aantal retourzendingen

0%

Stijging aantal nieuwe klant accounts